E-poe kasutustingimused

1.Üldsätted
1.1. Käesolevad tingimused reguleerivad Figura Line Tartu OÜ, registrikood 12195658, aadressiga Sõbra tn 54, Tartu, Tartumaa, Eesti (edaspidi Müüja) ja ostu sooritanud isiku (edaspidi Klient) vahel tekkivaid õigussuhteid toodete ostmisel e-poes www.figura-line.ee
1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigi seadused.
1.3. Müüja võib muuta e-poe kasutustingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Muudatustest teavitatakse ning need jõustuvad alates veebilehel www.figura-line.ee avaldamisest.
1.4. E-poes kaupade ostmisega ja/või kasutajaks registreerimisega kinnitab Klient, et ta on tutvunud tingimustega , on nendega nõus ning kohustub neid täitma.

2. Toodete ja teenuste hind
2.1. Toodete hinnad on eurodes ja sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu 20%.
2.2. Toodete hinnale lisandub tellimuse vormistamise käigus Kliendi poolt valitud tarneviisile vastav kohaletoimetamise tasu.
2.3. Elektroonselt meiliaadressile toote saatmine on tasuta.
2.4. Trükitud kujul toote pakiautomaati saatmise hind on Eesti Vabariigi piires 4,50 euro.

3. Tellimuse vormistamine
3.1. Klient lisab toote ostukorvi pärast toote valimist e-poest, vajutades selleks nuppu „Lisage ostukorvi“.
3.2. Ostukorvis on võimalik koguseid muuta ning tooteid ostukorvist eemaldada kuni toote eest tasumiseni. Vajutades „kinnita tellimus“ liigute andmete sisestamise lehele.
3.3. Tellimuse vormistamiseks tuleb ostukorvis sisestada vajalikud andmed, valida makseviis ning vajutada nuppu „Jätka“.
3.4. Tellimus on lõplikult vormistatud ja leping sõlmitud pärast makse laekumist.
3.5. Teatise tellimuse kinnituse kohta saadab Müüja Kliendi meiliaadressile. Juhul, kui postkastist kirja ei leia, kontrollige ega kiri ei ole kogemata rämpsposti kausta sattunud.
3.6. Kui tellitud toodet ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest Klienti esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh toodete kättetoimetamise kulud) üldjuhul 1-2 tööpäeva jooksul. Sõltuvalt makseviisist võib laekumine aega võtta kuni 7 tööpäeva.

4. Tellimuse eest tasumine
4.1. Toote eest on võimalik tasuda kas ülekandega (tellimuse kinnituse/arve alusel) või Paypaliga. Klient tasub tellimust kinnitades 100% toote hinnast.
4.2. Tasumine toimub väljaspool e-poodi turvalises keskkonnas.

5. Tellimuse saatmine
5.1. Elektroonselt meiliaadressile saadetav toode jõuab tasuta Kliendi meilile 24h jooksul. Juhul, kui postkastist kirja ei leia, kontrollige ega kiri ei ole kogemata rämpsposti kausta sattunud.
5.2. Trükitud kujul toote tellimus saadetakse Kliendile Omniva (AS Eesti Post) või DPD (DPD Eesti AS) poolt pakutavate pakiautomaadi teenustena. Tooted jõuavad kliendi poolt valitud pakiautomaati 1-5 tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnituse saamisest.
5.3. Saadetised on jälgitavad:
5.3.1. Omniva jälgimiskeskkonnas aadressil https://www.omniva.ee/abi/jalgimine
5.3.2. DPD jälgimiskeskkonnas aadressil https://www.dpd.com/ee/et/j-lgi-pakki/

6. Toodete vahetamine ja tagastamine, lepingust taganemine
6.1. Kliendil (va juriidilisest isikust ostjal) on õigus põhjust avaldamata lepingust taganeda ning kasutamata toode vahetada või tagastada 14 kalendripäeva jooksul, saates vastavasisuline sooviavaldus e-posti aadressile koldehaldjas@gmail.com. Toote tagastamisel või vahetamisel kannab Klient kõik toote tagastamisega seotud otsesed kulud. Omniva või DPD pakiautomaati tellitud paki saab tasuta tagastada vastavalt nende kodulehel toodud juhistele või klienditoe abil. Toote tagastamisel tagastab Müüja Kliendile tema poolt tasutud summad, sh toote Kliendile toimetamise tasu, kandes tagastatava summa Kliendi pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul peale toote jõudmist Müüjani. Vahetamisele või tagastamisele kuuluv toode peab olema kasutamata.
6.2. Kui ostja on sõnaselgelt valinud e-poe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea e-pood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. Kui Müüjale tagastatud toodet ei ole võimalik välja vahetada, võtab Müüja Kliendiga ühendust.
6.3. Toote saab tagastada ka Figura Line Tartu stuudiosse aadressil Sõbra tn 54, Tartu.
6.4. E-pood jätab endale õiguse lepingu lõpetamiseks juhul kui tellitud toodet ei ole võimalik toota või kui toode telliti hetkel, mil E-poes esines viga Toote hinna osas. Kui leping lõpetatakse, siis teavitatakse Klienti sellest e-posti teel ja Kliendile tagastatakse raha esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates Toote tellimisest.

7. Otseturundus ja isikuandmete töötlemine
7.1. E-poe isikuandmete vastutav töötleja on Figura Line Tartu OÜ.
7.2. E-pood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress, makseviis) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. E-pood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
7.3. E-pood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-posti aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel koldehaldjas@gmail.com või klikkides pakkumises toodud uudiskirjadest loobumise lingile.

8. Pretensioonide esitamine
8.1. Müüja vastutab Kliendile müüdud toote lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest kliendile, sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Kliendile eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Müüja kohustus.
8.2. Toote nõuetele mittevastavuse või toote puuduste avastamisel kohustub Klient sellest koheselt, kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul mittevastavusest teada saamisest, teavitama Müüjat, saates vastava info e-posti aadressil koldehaldjas@gmail.com.
8.3. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Kliendil õigus nõuda toote parandamist või asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või tagastada toode Müüja kulul.
8.4. Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral hüvitatakse Kliendile toote eest tasutud summa koos transpordimaksumusega Kliendi poolt näidatud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul alates sellest kui tagastatud toode on jõudnud Müüjani.
8.5. Juhul, kui Klient ja Müüja ei saavuta vaidluse osas kokkulepet, on Kliendil õigus pöörduda vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks Eestis Tarbijakaitseameti juures tegutseva Tarbijavaidluste Komisjoni poole.

Käesolevad müügitingimused kehtivad alates 09.06.2022